xxtotoroxx

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Victoria Secret?

Av Sara - 28 september 2013 14:31

Hej! Kom precis hem från Leonas kalas det var jätteroligt!
Det kom några från Vs och sålde massor av body mists, lotions, neccisärer (stavning), nagellack, body butter/lotions och underkläder.
Jag köpte ingenting men det gjorde mina kompisar! Så här kommer några bilder:)

Haha, några shoppinggalna tjejer och lite glass????
Gött mos asså!
Kanske bloggar lite mer senare!

XOXO

xx_totoro_xx

Instagram: xx_totoro_xx

Videofyme: Epiiccarebearrys och emgus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 28 september 2013 10:12

Jag vaknade ungefär för en kvarts sen och kom på att Leonas party börjar om en timme!:s Ta't lugnt Sara! Jag ska ju inte göra så mycket idag:) Min kusin kommer, pappa och maria. Sen inte mkt mer:) Jag får skriva mer sen hejdå? XOXO xx_totor...

Av Sara - 27 september 2013 21:23

Tjenare? Hänger lite med kompisen Martin. Vi har haft sjukt kul:D! Coola vi är asså! XOXO xx_totoro_xx Instagram: xx_totoroxx Videofyme: Epiiccarebearrys och emgus ...

Av Sara - 27 september 2013 09:49


Jaha... Då vart man lite krasslig. Men bara lite. Jag har inte direkt någonting att skriva om men jag antar att jag får skriva om nånting?! Min bok är i skolan så jag får nöja mig med att läsa cirkeln (som jag redan har läst), den serien är såå ...

Av Sara - 25 september 2013 16:01

Hallojsan^^ För några veckor sedan beställande jag några smink grejer och tillbehör. Och igår kom dom:D Så här är några bilder på alla grejer? Det var alla grejer, jag blev jättenöjd med allting^w^ Totalt så kostade grejerna 213kr ungefär. Och...

Av Sara - 23 september 2013 19:26


Jag har ju lovat er att lägga upp en bild på mina presenter. Det är en rätt dålig bild men jag kan ju lägga upp en till bild lite senare! Blev jättenöjd med allt? Tack Alla! Ha're gött så ses vi XOXO xx_tororoxx Instagram: xx_totoro_xx ...

Presentation


K DON´T TELL ANYONE BUT YEAH, IM SECRETLY A UNICORN^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards