xxtotoroxx

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Hej

Av Sara - 23 september 2013 07:50

Hej igen
Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar men det är så det får vara. Internet har varit lite haip:)
Just nu bloggar jag från mobilen så jag orkar inte skriva så mycket.
Jag ska lägga upp en video på vad jag fick i present. Men det gör jag senare i eftermiddag (tror jag:))
Det var allt jag ville säga!

XOXO

xx_tororo_xx

Instagram: xx_totoro_xx
Videofyme: epiiccarebearry emgus

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 28 september 2013 14:31

Hej! Kom precis hem från Leonas kalas det var jätteroligt! Det kom några från Vs och sålde massor av body mists, lotions, neccisärer (stavning), nagellack, body butter/lotions och underkläder. Jag köpte ingenting men det gjorde mina kompisar! Så hä...

Av Sara - 28 september 2013 10:12

Jag vaknade ungefär för en kvarts sen och kom på att Leonas party börjar om en timme!:s Ta't lugnt Sara! Jag ska ju inte göra så mycket idag:) Min kusin kommer, pappa och maria. Sen inte mkt mer:) Jag får skriva mer sen hejdå? XOXO xx_totor...

Av Sara - 27 september 2013 21:23

Tjenare? Hänger lite med kompisen Martin. Vi har haft sjukt kul:D! Coola vi är asså! XOXO xx_totoro_xx Instagram: xx_totoroxx Videofyme: Epiiccarebearrys och emgus ...

Av Sara - 27 september 2013 09:49


Jaha... Då vart man lite krasslig. Men bara lite. Jag har inte direkt någonting att skriva om men jag antar att jag får skriva om nånting?! Min bok är i skolan så jag får nöja mig med att läsa cirkeln (som jag redan har läst), den serien är såå ...

Av Sara - 25 september 2013 16:01

Hallojsan^^ För några veckor sedan beställande jag några smink grejer och tillbehör. Och igår kom dom:D Så här är några bilder på alla grejer? Det var alla grejer, jag blev jättenöjd med allting^w^ Totalt så kostade grejerna 213kr ungefär. Och...

Presentation


K DON´T TELL ANYONE BUT YEAH, IM SECRETLY A UNICORN^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards