xxtotoroxx

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Sara - 17 september 2013 18:23

Nej men hej!

Detta är ju dåe mitt första inlägg på den här bloggen. Jag har haft ett antal andra bloggar men nu har jag bestämt mig för att ta detta seriöst! Jag kan inte lova att jag kommer att blogga varje dag, men jag ska försöka blogga så ofta jag kan:) Det är tråkigt att skriva vad bloggen ska handa om pch så:... 


Så jag tänkte börja som att jag alltid har haft den här bloggen:D


Det är min födelsedag imorrn. Jag har önskat mig lite olika grejer. Rätt mycket smink och så, jag sminkar mig inte i skolan men det är ju alltid kul att testa lite själv hemma:) Jag kommer fota och kanske lägga upp en video, på vad jag fick. Jag har sovmorgon imorr och det är rätt gött:D Men jag slutar fyra:( Aja.....


Detta var då mitt lilla inlägg^^ 


XOXO


xx_totoro_xx


Instagram: xx_totoro_xx

Videofyme: Epiiccarebearrys och emgus

Presentation


K DON´T TELL ANYONE BUT YEAH, IM SECRETLY A UNICORN^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards